Kniha je doplnkom hier na hrdinov. Je vhodná pre pánov jaskýň.
Štandardným monštrám sa častokrát hráči rýchlo prisposobia a páni jaskýň ich zosilňujú, aby bol súboj pre hráčov stále výzvou. Čo ale ak, existuje iná cesta a to vytvoriť si monštrum vlastné. Lenže načrtnutie, tvorba a použitie nového monštra nie je ľahká úloha pre akéhokoľvek pána jaskýň a práve v tomto Vám, pomôže táto kniha.
Na týchto stránkach zdielalo 15 hviezd herného priemyslu svoju múdrosť načrtnutia, rozpracovania a zmaximalizovania "Wow" faktoru monštier. Krok za krokom Vás vedú spisovatelia ako prísť na nový nápad, alebo upraviť už existujúci, následne ho obrúsiť a otestovať Váš návrh, aby ste z príšery dostali vy a Vaši hráči maximum.
Chceli ste niekedy vytvoriť monštrum z mytológie, alebo pop kultúry? Chceli ste použiť teórie z psychológie, aby ste spravili monštrá uveriteľnejšími a dali im tie správne motivácie? Panikárili ste, keď sa Vám hráči snažili spriateliť s monštrom? Toto všetko nájdete v tejto knižke.
Jednoduchými, ale efektívnymi postupmi Vám títo experti ukážu:
- ako najlepšie využiť nepriateľské prostredie a jeho zdroje
- ako použiť rozumné motivácie pre riadenie správania príšer a ich volieb
- navrhnúť iné možnosti ukončenia súbojov ako len výhra v súboji, alebo smrť
- ako uchmatnúť pozornosť každého hráča pri stole mocnými popismi plnými drásania zmyslov
- spravte z monštier omnoho viac ako len súbor obrázku a pár štatistík.
Odkrývané postupne, táto kniha obsahuje eseje veteránov hier na hrdinov ako:
Monte Cook, Wolfgang Baur, Mike Mason, Crystal Frasier, Mike Shea, Shanna Germain, Steve Winter, a veľa ďalších. Majú na svedomí obľúbené monštrá z celého sveta RPG.
Staňte sa majstrom monštier aj vy!