Po hracej ploche logickej hry pre hráčov od 7 rokov poskakujú lakomé králiky. Je to krajina tvorená plošinami a rastlinami, medzi ktorými sú poschovávané šťavnaté mrkvičky, ktoré majú králiky veľmi rady. Riaď pohyb králika a snaž sa, aby zjedol všetky mrkvičky. Hraj, aby si vyhral, bav sa – a zoznamuj sa pritom so základmi programovania!
Je vôbec možné naučiť sa programovať bez počítača? Samozrejme, že je! Riešenie logických úloh z hry PixBlocks je totiž v skutočnosti vytváraním programov, ktoré potom robí pohybujúci sa králik. Dobre „napísaný“ program, ktorý hráči vytvárajú kladením žetónov na hraciu plochu podľa obrázka na zvolenej karte, privedie králika k mrkvičkám. Pokiaľ králik zje všetky mrkvičky, je to dôkaz, že program bol vytvorený správne. Hra pre 1 – 4 hráčov od 7 rokov ponúka 56 úloh v 3 úrovniach náročnosti a zábavnou formou prispieva k rozvoju logického myslenia aj programátorskej predstavivosti.